22 oktober 2011

appie


een periode wilde ik geen boodschappen doen. nog steeds kost dat enige moeite, maar we doen nu daarom beperkt boodschappen. alleen de leuke dingen. de rest haalt mama als ik op school ben. leuke dingen zijn dan ook de lekker hapjes. en helemaal geweldig vind ik de nieuwe klapdeurtjes die appie vlakbij pas heeft neergezet. ik speel er graag mee , de deurtjes vinden dat minder geslaagd want als ik erben slaan ze spontaan op tilt. open dicht open dicht en dan doen ze het niet meer. ze raken in de war van mijn spel. ik mag er dan ook maar even mee spelen. ook de interactieve tv voor kinderen met een spel erop vind ik fantastisch leuk. wel jammer is dat sommige kinderen niet samen willen spelen. gelukkig wil mama wel altijd met mij meedoen. dat vind ik erg leuk. dan kleuren we kleurplaten en doen memorie. de boodschapjes gaan ook erg goed. als we gaan betalen wil ik altijd de lopende band even likken. dan komt er dus een nat plekje op en als de lopende band zijn rondje draait dan komt dat plekje na verdwijnen weer terug in zicht. helemaal blij wrdt ik daarvan. dit levert wel wat rare blikken op van de kassamensen en ook de rij wachtenden achter me. maar daar trek ik me niet veel van aan. mama probeert wel te voorkomen dat ik dit doe omdat ik al genoeg weerstand heb opgebouwd,.....maar als ze dan betalen moet zie ik toch altijd weer een kans om mijn truukje uit te halen. op de weg uit de winkel ren ik nog even snel naar de klapdeurtjes en laat ze weer op tilt gaan. leuk hoor boodschappen doen!!

Geen opmerkingen: