27 oktober 2011

vakantie


vakantie is heerlijk. ik ben fijn relaxed en geniet van mijn vrije tijd. ik speel veel met mijn laptop en bekijk de commercials van tommy teleshopping op youtube en lees de telefoon nummer voor. ook thomas de trein is favo. nieuwe treinen die ik erg mooi vind zijn die van bachmann. ellectrische treinen van thomas, ik kan er uren naar kijken, samen met mama. mama vind de thomas treinen ook erg mooi en de tommy teleshop nummers zegt ze gezellig met me mee. elke dag gaan we fietsen. gewoon een rondje nergens heen in het bijzonder. even naar de mac ende eendjes. we lezen de nummerborden van de autoos behalve die van de citroen. want dat is verboden heb ik verzonnen. het woord citroen mag ook niet gezegd worden. mama zegt dan CI en ik doe shhhhhhhhhh! met het shhh gebaar, niet zeggen!! als we een renault zien fluit mama het deuntje van de commercial en bij een opel roepen we opel wir leben autoos. ik vind het een geweldig spel. dinsdag regende het dus ging de pret niet door. gelukkig woendsag een droge dag. donderdag ging ik naar de groep. een dagje in de vakantie moet mama even bijtanken en boodschapjes doen en ga ik dus naar de groep om te spelen. het was druk met andere kinderen andere juffen en dat veroorzaakte dat ik flink overprikkeld raakte, thuisgekomen was ik dan ook erg gefustreerd en heb mijn handen tot bloedens toe opengekrabt. zo jammer want ik heb sinds een lange tijd al twee weken geen krassen en krauwen op mijn handen gehad. nu dus weer wel. we gaan daarom een andere oplossing zoeken voor die ene dag ik de vakantie. het moet wel leu blijven. een dagje "vrij"voor mama is wel noodzakelijk maar het is wel de bedoeling dat ik een leuke dag heb,......het is een beetje te druk bij de vakantie opvang en de regelmaat is er ook niet en ik heb erg regelmaat en duidelijkheid nodig....
zaterdag fietsen we weer lekker relaxed rond.
we krijgen hier en daar erg leuke reacties van mensen op onze mooie fiets. dat is wel leuk. het is dan ook een prachtige fiets. ik geniet van onze tochtjes nergens heen. die we regelmatig afsluiten met een bezoekje aan de appie met de fijne deurtjes.

Geen opmerkingen: