24 oktober 2010

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

we gaan vliegen vandaag. de taxi stond al vroeg voor de deur. auto irjden is leuk. bij de trein moest ik wel van alle opwinding wat huilen. ik wilde liever niet met de trein, maar na een paar liedjes en grapjes was ik gauw al weer vrolijk. de reis in de trein was lang. en we moesten wegens werkzaamheden bij de ns wat overstappen . dat viel gelukkig best mee ondanks de bagage en de wandelwagen. op schiphol was het een drukte van belang. mama parkeerde mij en papa even bij de mac zodat ze even vergeten boodscahp kon doen. daarna gingen we inchecken. de rijen waren erg lang. en ik en wachten gaat niet echt goed samen. helemaal niet dus. gelukkig was er de mogelijkheid voor een vip treatement bij het wachten en het aan boord gaan en mocht ik overal als eerste. als eerste aan de beurt bij het instappen.... fijn dat beperkte de stress een heleboel. in het vliegtuig zaten we in het midden. niet bij een raampje dus. niet zo erg. want tijdens het taxieen van het vliegtuig viel ik in slaap en ik heb van het hele opstijgen niks gemerkt. best grappig omdat iedereen eigenlijk dacht dat dit problemen geven zou voor mij. maar ik sliep als een roos. de vlucht was erg lang en na een paar uur begonnen een paar kinderen in het vliegtuig te huilen en daar werd ik ook wat onrustig van maar gehuild of gezeurd heb ik niet.
we hadden een tussenstop op aruba en daar was ik wel wakker bij landen en werd er wat misslijk van. het opstijgen vondt ik helemaal gewoon en had nergens last van. na een korte tijd landen we weer en de misselijk heid was er weer en ik zag er niet zo goed uit. toch herstelde ik redelijk snel. het vliegveld in curacau was erg anders dan schiphol. de douane ook heel anders. vooraf hadden we gedacht dat mijn medicatie problemen zou kunnen geven maar we werden niet eens gevraagd naar iets of gecontroleerd. we konden gewoon doorlopen. buiten stond een mevrouw met een bordje met onze naam erop. die bracht ons naar een taxi. die ons naar het appartement bracht. ik was nog een beetje misselijk en mama ook. we waren erg moe en zijn al gauw in slaap gevallen. morgen een hoop te doen want er is geen beloofde brief met instructies van het dolfijn centrum en omdat het appartement verder van de stad is enzo weten we nog niet hoe we er naar toe moeten. de bus? lopen? en waarheen? eerst slapen!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: