29 december 2011

tarponprings






we zijn vandaag naar tarponsprings (KLIK)geweest.
dat is een soort greektown. je kon er met een boor mee om sponsen te zien ofzo iets. ik ben niet met een boot mee geweest, want ik bleef liever met mijn beide voeten op de grond. ik heb er wel leuke dingen gezien en het allerleukste vond ik dat we gewoon rond konden lopen. als iemand in een winkel ging ging ik gewoon met de wagen rondjes lopen tot we weer verder gingen. we hebben nummerborden gelezen en ik heb mijn ijsje op de grond gegooid. dat vond ik erg leuk. ook hebben we in een greek restaurant gegeten. dat duurde mij ietsiepietsie te lang en ik begon weer flink lawaai te maken. we hadden een hele aardige mevrouw die onze drankjes en eten deed, ze vertelde vol begrip dat het wel ok was dat ik zo luid was. ze heeft ook een neefje vertelde ze met soortgelijke gedragingen. fijn dat er ook mensen zijn die begrijpen zonder direct te veroordelen. ondanks het begrip ben ik toch eerder met mama uit het restaurant gegaan. ik was dus klaar met eten en dan met al die drukte eromheen wordt het voor mij erg moeillijk. ik heb eerst nog een foto gemaakt van mama en papa. we zijn toen heerlijk rustig gaan lopen langs de straat waar de autoos rijden. dat vind ik fijn.
ik kreeg van oma nog een geweldig shirt dat kan verkleuren in de zon!!
we hebben nog een tijdje fijn rondgewandeld, het was heerlijk zonnig weer, en dat in december. lekker zonder jas! ik vind de nummerborden in florida erg mooi, er staat een zonnetje op!
thuis heb ik geprobeerd de kat meg nog een paar keer te knijpen. oma heeft haar weer veilig opgeborgen in de slaapkamer. jammer ik vond het net zo'n leuk spel. ik kan de boze poes ook na doen.....

5 opmerkingen:

e.h. zei

good morning angel face. i miss you, mommy, daddy and your cousins jackie and anthony very much... am looking forward to your next visit. there is a railroad museum. website is frrm.org with a wonderful thomas train ride and amusements!!!
Love you very much.
Grandma

lilith zei

hi we miss you too.
i did see something about train museum . isnt that like totally far from your place??

lilith zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
lilith zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
e.h. zei

it's only about 80 miles. would take about 1 1/2 hour... what i will do is take a test drive down there sometime in the next couple weeks, see what it's like... miss you all so much!!!!!
Grandma <3