27 december 2011

zeemeerminnen









na een hele goede nacht, ik heb heerlijk geslapen onder een prachtige thomas deken die oma voor me neergelegd had gingen we ontbijten. ik eet niet op het moment dus de lekkere kaneel cerial boeide mij niet en ook de warme broodjes konden me niet overhalen. ik kreeg dus sondevoeding......papa ging met oma even op pad, en ik bleef met mama in omas huis. ik heb daar heel fijn geprobeerd te vallen met de stoel. het is niet gelukt maar ik blijf het proberen. de poes vindt ik nog steeds erg leuk en ben er tegelijkertijd een beetje bang van. vanmorgen is de poes in een plastick tas gekropen en speelt voor spook. de tas ritselt en kraakt terwijl de poes haar best doet om mama en mij voor de gek te houden. even later komen papa en oma terug. ik maak van de gelegenheid gebruik en loop het huis uit , ren naar de auto van de overburen en ga erinzitten. gewoon omdat ik autoos leuk vind. het is al snel opgemerkt en met veel tegenzin en tegestribbelen ga ik mee terug naar huis. we gaan zo met de witte auto rijden. oma papa J en A en mama en ik gaan allemaal in de auto. oma wil graag zelf rijden deze keer. we rijden eerst naar een heel groot winkelcentrum waar oma een afspraak gemaakt heeft met een fotograaf om een familie portret te maken. met de fotografe moet nog een en nader besproken worden en het duurt mij te lang en ik zie ruimte en gelegenheid om flink uit mijn dak te gaan en binnen no time lig ik op de grond te gillen. er word besloten dat ik buiten mag wachten en mama en papa leiden me terug door het grote winkelcentrum naar buiten. waar ik voor de deur op de grond ga zitten en gelukkig wat kalmeer. ik ben er moe van. we wachten op oma ,J en A. dan gaan we naar een diner. het is inmiddels lucnhtijd. ik protesteer maar ga toch op een stoel zitten met kipnuggets in het vooruitzicht. die eet ik meestal wel. als de borden met eten komen komt mijn bord het laatst, maar dat is niet erg ik ben inmiddels begonnen aan mamas bord. de frietjes lust ik wel en eet ze bijna allemaal op. dat mag.
als ik genoeg gegeten heb begin ik op te bouwen voor een volgende bui, die met zoveel indrukken niet te voorkomen is en mama verlaat met mij de diner en we wachten bij de auto. de aankomende tantrum is dan verdwenen. en ik ga fijn achter het stuur van de auto zitten. dat vind ik fijn.. autooooooos! daar word ik blij van.
als iedereen weer in de auto is gaan we naar weeki wachee.(<--KLIK hier) daar zijn zeemeerminnen. spannend ik heb nog nooit zeemeerminnen gezien. het is een eindje rijden maar rijden vind ik geweldig dus dat zit wel goed. het park zelf is gelukkig niet zo druk. ik hou niet van druk. de meerminnen show is een een zaaltje. ik houd niet van zaaltjes en protesteer al voordat we er echt binnen zijn. mama besluit dat het niet verstandig is voor mij, al die prikkels en ik begin al weer met opbouwen van een nieuwe gilbui, en met papa en mama ga ik naar buiten. oma, J en A gaan naar de show. ik loop met mama en papa door het park. dat vind ik wel ok, zolang we maar lopen. ik kijk rond en er is veel te zien. we zien een pauw en een eekhoorn en ik ga op de foto met een zeemeermin als oma ,J en A er weer zijn. ik gil heel hard maar de meermin word er niet bang van....... we gaan met de auto weer terug. ik ben moe.



ik geniet van de auto rit en kijk mijn ogen uit naar al die amerikaanse autoos. als we weer thuis zijn ren ik achter de kat aan en speel ik met mijn treinen. ik kreeg hele mooie treinen (thomas trackmaster) van oma en mama kocht er vandaag bij toys'r'us nog wat wagonnetjes bij.waggonnetjes zijn heel belangrijk,. los vast los vast. ik vind het leuk bij oma.

Geen opmerkingen: