25 december 2011

update 17-25 december


de dagen na mijn laatste meltdown gaat het weer allemaal beter. ik kan weer lekker genieten van het spelen met mijn treinen, en speel relaxed op mijn asus met youtube en mijn vsmile spelcomputer. ik zoek nu vooral losvast filmpjes. treinen met losse karretjes die aangekoppeld worden . en aangekoppelde karretjes die losgaan. ik moet er erg om lachen en houd mama voor de gek als ze raad of de karretjes los of vast zitten. ik zet het filmpje op pauze en mama raad. ik vend het prachtig als ze het fout raad....zeker als ze het voor de zoveelste keer bij hetzelfde filmpje fout raad.
ik eet nogsteeds heel slecht, soms een klein chocelade caketje en elke avond 1 tot 11 kip nuggets , meer niet, ik pas al mijn spijkerbroeken weer.
af en toe praat mama over vliegtuigen en als ik met mij treinen speel sleept ze jeremy het vliegtuig van thomas erbij. langzaam word ik voorbereid op een vliegreis.
samen met mama heb ik heel veel kerstboomkoekjes gebakken voor de juffen op school en de chauffeurs van onze taxibus.
ik probeer gordon zelf te repareren door hem op mijn marklin tracks te zetten maar dat lukt niet. ik wil heel graag dat gordon rijdt. gelukkig kan ik er ook nog blij van worden om er zonder de rails mee te spelen.
op 22 december word er door een hele vriendelijke meneer (die dit sinds een paar jaar heel aardig doet) een kerstpakket gebracht. ik ken deze man zelf niet het is een kennis van een kennis die heel leuk een kerstgebaar maakt. het is altijd zo leuk om die doos uit te pakken. bedankt onbekende man dat je elk jaar zo lief je kerstpakket aan ons afstaat!!!
ik rijd tegenwoordig weer met de taxibus naar huis. totdat het weer beter is, om herhaling van mijn meltdown te voorkomen.
mama ventileert hier en daar iets over legalisatie van medicijnen en dat het allemaal zo traag gaat. dat het niet op tijd af is enzo.
ik heb mijn nieuwe schoenen die ik van oma in amerika kreeg eindelijk aan. ik had een beetje tegenzin in nieuwe schoenen. nieuwe schoenen zitten nooit zo lekker. dat mama ze al twee keer een dag had gedragen heeft wel iets geholpen. ze zijn van echt leer en in het begin wat stug.
mijn kleine grote zus en haar grote bas zijn met de kerst heel gezellig bij ons geweest en ze hadden ook nog kadootjes meegenomen. ik kreeg een heel fijn luisterboek cd. een lotto spel van de petteflet en boekjes van dora. ik vind dora erg leuk, dat speel ik vaak op mijn spelcomputer. ik vind het altijd wel leuk als jes en bas komen. daar word ik vrolijk van. ik kruip dan lekker op schoot.
maar hoe zit dat nu met die koffers en dat vliegtuig?
en hoe gek is het dat papa blijft slapen...............
er hangt iets in de lucht!!

Geen opmerkingen: